mrs. marianne

Living Life with Lots of Love!

Tuesday, July 11, 2006

norwegian summer

Took a pretty cool test today. sorry for my lack of blogging lately. in Norway, and don't feel like typing away stuff on the computer. hating the rain, enoying my friends and family, but feeling "home" sick, missing Christen more than is good for me. Oh well. only 30 days left.
well, i'm mother Theresa, which is pretty cool, cause she's my role model:) can tell it's been a long time since i've blogged, but oh well. Christen's not here to give me inspiration...

What Famous Leader Are You?
personality tests by similarminds.com

6 Comments:

  • At July 11, 2006 3:33 PM, Blogger Miriam said…

    Haha, jeg blei JFK!

     
  • At July 11, 2006 4:20 PM, Blogger Monica said…

    Nå syns eg du fikk det te å virke som om det bare regne i norge...men det gjør det ikkje...Men det går så fint atte

     
  • At July 12, 2006 3:59 PM, Blogger Miriam said…

    I dag har det regna konstant siden klokka 12. Sånn cirka.

    Men jeg har bestilt sol til festen på lørdag, så det bør bli bedre for å si det sånn!

     
  • At July 13, 2006 4:43 PM, Blogger Monica said…

    Eg såg ein STOR sol på værvarselet...Hurra hurra...åsså kan eg jo sei at eg blei mor theresa eg og...vett skje heilt om eg kan sammenligne meg sjøl me hu og deg i snillhet, men trivelig va det

     
  • At July 17, 2006 4:34 AM, Blogger Jentene på den andra siå said…

    ja i denne debatten må eg og stå fram som motsatander av mariannes påstand om at det regne så møye i vårt kjære fedreland...for tiå e det jo bare sol og glede dagen lang. Min knallrøde nase e et levendes bevis på solå...til tross for faktor 15 t.o.m;)

    kult å se at bloggen din leve uansett:) og takk for ei koselige helg! det e så bra å ha deg hjemma igjen! wuuuuuiiii...

     
  • At March 04, 2007 1:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

     

Post a Comment

<< Home