mrs. marianne

Living Life with Lots of Love!

Friday, May 04, 2007

Out of sequence pictures of the Spring

Christen and I At Drew's Spiderman party last night when we watched the premier of Spiderman 3 at 12 am!
Mary Beth and I- her birthday is the 17th of May!

Friends at mine and Mary Beth's pre birthday party at Cheesecake factory
Christen's Dad and Becky's wedding

The wedding cakes- Day's new wife had ordered a kransekake just for Day all the way from Minnesota, and had made his rig into a cakae! Now that's love:)

At wedding

Crawfish in Louisiana

Key West Sunset
Key West dock

Key West Beach

Chapel:
I gave my testimony and did the worship during "Got culture?" week

Girls Night at my house







Easter Sunday




hair cut: ------->










Workship Project- we painted the house of someone who's rebuilding their house from the hurricane

6 Comments:

  • At May 06, 2007 7:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nice pictures, and nice haircut! :) You look beautiful as always! :)

     
  • At May 07, 2007 2:37 PM, Blogger Monica said…

    Det e godt at du holde bloggen i live i disse facebooktider. Det ser ut som du har det finfint, og det e bra...Og e det skjørtet "mitt" eg ser på det eine bilde der??? Fantastisk. Kanskje eg ska bli designer, åsså kan Sanoreina bli ein sånn eg designe klærne du bruke de på The Oscars eller Tony awards eller ka som helst ting...ka du trur?

     
  • At May 07, 2007 11:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oh my beautiful Marianne! You look so grown up in your pictures! And you look very happy too! I miss you loads! We MUST get together soon! Take care!
    lots of love

     
  • At May 08, 2007 4:22 AM, Blogger Miriam said…

    Loving the hair!

    Og fantastisk med så mange bilder.
    Jeg blir varm innvendig :)

    Gleder meg til å se deg til sommeren!

    Miriam

     
  • At May 16, 2007 5:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nydelig å se deg i dag på bursdagen din!!! Du ser helt smashing ut!!! Happy birthday!Tenker på deg og gleder oss veldig til å se deg og Kristen i juni. Klem fra alle Opsals!!!

     
  • At May 16, 2007 7:31 AM, Blogger Unknown said…

    Helt enig med Reidun, gleder meg masse til å se deg og Christen i sommer:) :P
    Hehe, ha en fin dag!

     

Post a Comment

<< Home